Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #2a: Inimvaatlus

Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.

Kommenteerivad: Anne Tamm-Kivimets

Anne õpetab lapsi ja noori tantsima Tartus, Just Tantsukoolis, mida ta ka juhib ja arendab. Annel polnud tõsist plaani saada tantsuõpetajaks, aga jäi selle juurde läbi kahtluste, kõhkluste ja otsingute ning praeguseks on selle otsuse üle tänulik ja õnnelik. Tantsuõpetuses lähtub ta põhimõttest, et tants on üks eneseväljenduse vormidest ning tantsuõppe peamine eesmärk ongi õppida end väljendama, kasutades oma keha koos hea tehnika ning mõtlemisoskusega. Missiooniks oma erialal peab ta julgustamist, innustamist,  kogemuste jagamist, sütitamist…  Ruum on tema, kui tantsuinimese jaoks oluline komponent. Olgu see proovisaal oma võimalustega, mingi eriline paik inspiratsiooniallikana või esinemiskoht sealviibivate inimestega. Ruum on liikumise otsene mõjutaja ja vastupidi, ka inimesel on teda ümbritsevale ruumile otsene mõju. Seega on ruum väga oluline asi mida uurida, avastada ja kujundada.

Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM

Oliver, Trent, Kenneth

Õpilased uurisid kuidas nad mahutuvad erinevatesse ruumivormidesse.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Väga tore uurimine on teil olnud :) olete endid osavalt ümmargusse vormi paigutanud. Tekib kohe huvi, et milliseid põnevaid ruumivorme teie koolimajast veel leida võib.


Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM

"Oleme igal hommikul koolis enne tunde märganud õpilasi, kes on koridorides istumas maas ninapidi oma mobiilis. Arvame, et see ei ole hea tervisele. Meie arust peaks kool leidma lahenduse probleemile." nii arutlesime koos õpilastega. Fotod tegi hommikul õpetaja, visandid õpilased.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Teie joonistused on väga professionaalsed, annavad edasi hästi meelelolu. Hea, et toote välja tänapäeval väga aktuaalse probleemi. Kuidas saate ise kaasa aidata probleemi lahendamisele? Õnneks on fotodelt näha ka noori, kes loevad raamatud või on ka täitsa mobiilivabalt :) Samas on nukker ikkagi see, et kõik on istuvas asendis ja aktiivset suhtlust on vähe märgata.


Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny

Andrei Maljutin ja Kirill Minajev

Kuidas õpilased istuvad.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Teie joonistatud kujud justkui lendleks. Tegelikult olete jäädvustanud erinevaid istumise võimalusi :) Mida nende joonistustega edasi saaks teha? Kas need istuvad asendid on sellised ainult klassiruumis või mujal ka? Kas klassis saab õppida ka kuidagi teistmoodi, kui ainult istudes? Ja mida saate ise teha selleks, et õpilased vähem istuks?


Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed

Eva Berzin, Jana Ilina, Anastassia Bobõleva

Me uurisime kuidas inimese keha tundub koolis. Iga koolipäev on niisugune. Kõik alati algas garderoobis, keha on vaba ja valmis töötada, inimene on "karge", oli alles kodus, komfortis (pilt 1).
Aga kool on koht, kus mõnikord me peame teha ebameeldivaid ja ebakohasi asju... Ja protsess võib tunduda amüsantne ja fantastiliselt, nagu oli raamatuses "Alice Imedemaal". Keha tundub end ebamugavalt (pilt 2).
Sa tegid kõiki, mida ainult saad teha sellis situatsioonis, lihtsalt "pea peal seisad" ja sulle ei edene mitte midagi. Ja siis sa küsid enda: "Miks!?". Sinu keha kaotab tasakaalu ja proovid adapteerida. (pilt 3).
Ja mõnikord vastus on lihtne ja kurb... see on "klaaslagi". Kindlasti, tänapäevane õpilane või proovida ja proovida, töötada ja töötada. Hävitama enda edule heaks. Kõik keha lihased on pingestatud (pilt 4).
Aga koolipäev lõppeb ja kõik õpilase katsed lõppevad kaa... et homme minna edasi. Sinu keha on nõrk aga silmal põleb tuli (pilt 5).

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete hästi oma koolipäeva sees kogetud emotsioonid väljendanud oma kehade aseatamise abil ruumi. Pildid on selged ja puhtad, samas väljendusrikkad. Põhjalik ja läbimõeldud töö! Jätkake samas vaimus!


Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo

Artur, Matthias, Reimo

Meie koolil on erineva kõrgusega laed ja erineva pikkusega lapsed. Kuigi me oleme samas asendis, siis erinevas ruumis on erinev olla. Kuigi me mõlemad oleme samas ruumis ja samas asendis on meil erinev tunne meie pikkuste pärast.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete välja toonud, et erineva pikkusega inimesed tunnevad ennast samas ruumis erinevalt ja ka sama asend erinevates ruumides loob teise tunde. Mis võib selle tingida? Millised need tunded täpsemalt on? See on hea alus edasi uurimiseks.


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!