Sorteeri:
Tiim
/
Ülesanne
Ülesanne #2a: Inimvaatlus
Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.
Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM
Oliver, Trent, Kenneth
Õpilased uurisid kuidas nad mahutuvad erinevatesse ruumivormidesse.
Väga tore uurimine on teil olnud :) olete endid osavalt ümmargusse vormi paigutanud. Tekib kohe huvi, et milliseid põnevaid ruumivorme teie koolimajast veel leida võib.
Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM
"Oleme igal hommikul koolis enne tunde märganud õpilasi, kes on koridorides istumas maas ninapidi oma mobiilis. Arvame, et see ei ole hea tervisele. Meie arust peaks kool leidma lahenduse probleemile." nii arutlesime koos õpilastega. Fotod tegi hommikul õpetaja, visandid õpilased.
Teie joonistused on väga professionaalsed, annavad edasi hästi meelelolu. Hea, et toote välja tänapäeval väga aktuaalse probleemi. Kuidas saate ise kaasa aidata probleemi lahendamisele? Õnneks on fotodelt näha ka noori, kes loevad raamatud või on ka täitsa mobiilivabalt :) Samas on nukker ikkagi see, et kõik on istuvas asendis ja aktiivset suhtlust on vähe märgata.
Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny
Andrei Maljutin ja Kirill Minajev
Kuidas õpilased istuvad.
Teie joonistatud kujud justkui lendleks. Tegelikult olete jäädvustanud erinevaid istumise võimalusi :) Mida nende joonistustega edasi saaks teha? Kas need istuvad asendid on sellised ainult klassiruumis või mujal ka? Kas klassis saab õppida ka kuidagi teistmoodi, kui ainult istudes? Ja mida saate ise teha selleks, et õpilased vähem istuks?
Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed
Eva Berzin, Jana Ilina, Anastassia Bobõleva
Me uurisime kuidas inimese keha tundub koolis. Iga koolipäev on niisugune. Kõik alati algas
garderoobis, keha on vaba ja valmis töötada, inimene on "karge", oli alles kodus, komfortis (pilt
1).
Aga kool on koht, kus mõnikord me peame teha ebameeldivaid ja ebakohasi asju... Ja protsess võib
tunduda amüsantne ja fantastiliselt, nagu oli raamatuses "Alice Imedemaal". Keha tundub end
ebamugavalt (pilt 2).
Sa tegid kõiki, mida ainult saad teha sellis situatsioonis, lihtsalt "pea peal seisad" ja sulle ei
edene mitte midagi. Ja siis sa küsid enda: "Miks!?". Sinu keha kaotab tasakaalu ja proovid
adapteerida. (pilt 3).
Ja mõnikord vastus on lihtne ja kurb... see on "klaaslagi". Kindlasti, tänapäevane õpilane või
proovida ja proovida, töötada ja töötada. Hävitama enda edule heaks. Kõik keha lihased on pingestatud
(pilt 4).
Aga koolipäev lõppeb ja kõik õpilase katsed lõppevad kaa... et homme minna edasi. Sinu keha on nõrk
aga silmal põleb tuli (pilt 5).
Olete hästi oma koolipäeva sees kogetud emotsioonid väljendanud oma kehade aseatamise abil ruumi. Pildid on selged ja puhtad, samas väljendusrikkad. Põhjalik ja läbimõeldud töö! Jätkake samas vaimus!
Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo
Artur, Matthias, Reimo
Meie koolil on erineva kõrgusega laed ja erineva pikkusega lapsed. Kuigi me oleme samas asendis, siis erinevas ruumis on erinev olla. Kuigi me mõlemad oleme samas ruumis ja samas asendis on meil erinev tunne meie pikkuste pärast.
Olete välja toonud, et erineva pikkusega inimesed tunnevad ennast samas ruumis erinevalt ja ka sama asend erinevates ruumides loob teise tunde. Mis võib selle tingida? Millised need tunded täpsemalt on? See on hea alus edasi uurimiseks.
Kommenteerivad: Anne Tamm-Kivimets