Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #2a: Inimvaatlus

Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.

Kommenteerivad: Anne Tamm-Kivimets

Anne õpetab lapsi ja noori tantsima Tartus, Just Tantsukoolis, mida ta ka juhib ja arendab. Annel polnud tõsist plaani saada tantsuõpetajaks, aga jäi selle juurde läbi kahtluste, kõhkluste ja otsingute ning praeguseks on selle otsuse üle tänulik ja õnnelik. Tantsuõpetuses lähtub ta põhimõttest, et tants on üks eneseväljenduse vormidest ning tantsuõppe peamine eesmärk ongi õppida end väljendama, kasutades oma keha koos hea tehnika ning mõtlemisoskusega. Missiooniks oma erialal peab ta julgustamist, innustamist,  kogemuste jagamist, sütitamist…  Ruum on tema, kui tantsuinimese jaoks oluline komponent. Olgu see proovisaal oma võimalustega, mingi eriline paik inspiratsiooniallikana või esinemiskoht sealviibivate inimestega. Ruum on liikumise otsene mõjutaja ja vastupidi, ka inimesel on teda ümbritsevale ruumile otsene mõju. Seega on ruum väga oluline asi mida uurida, avastada ja kujundada.

Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena

Jane Mustrik
Helena Ploom

Pilt sümboliseerib seda, kuidas paljud inimesed on oma maailmades ehk värvides kinni. Meie tiim, aga mitte. Koos oma kooli kirju seinaga on meil alati soov kastist välja mõtelda.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

See värviline sein näib olevat inspiratsiooni pakkuv koht. Teie pilt on väga ilusalt värviline ja olete osavalt fotomontaaži teinud :) Esmalt vaatasin, et üks inimene on seinamaali osa ja siis alles taipasin, et nii mõnedki inimesed on pildile juurde kleebitud. Meeldib, et olete endid kostümeerinud ja koolikeskkonnas just mitte igapäevased asendid sisse võtnud. Tegelikult tahaks näha teid ka teistes kohtades kooliruumis, kuidas te oma värvidega mõjute näiteks mõnes kooli värvivaesemas kohas.


Soldino Gümnaasium / Tembumehed

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Tundub, et erinevad kohad koolis toovad esile teie erinevad emotsioonid ja tegutsemissoovid. Olete need oma piltidega hästi edastanud. Teie piltidest võib välja lugeda, et noormeestel on koolis vaja kohta, mis võimaldaks ka veidi tembutamist :)


Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina

Maria Krenberg

Liikumine on meie elu, siis iga inimene võib liikuda nii nagu ta tahab ja tunneb.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Väga liikuvad kujukesed, selle pildi põhjal võib arvata, et teil on koolis palju liikumisvõimalusi. Või mis neid paneb selliselt liikuma? Ütlete, et liikumine on teie elu ja inimene peab liikuda saama nii nagu ta soovib. Kas pildil on kujutatud teie soovi või ongi see päriselt nii?


Soldino Gümnaasium / Tüdrukud

Marija Moor ja Maria Grishina

Õpiobjektina valisime Narva Soldino Gümnaasiumi õpilased. Tahtsime teada saada, kuidas tunneb ennast õpilane erinevates õpperuumides, kuidas edastavad mitmesugused kehahoiakud inimese tujusid.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Mulle meeldib teie kunstiline vormistus, see on pilkupüüdev ja eristuv. Kujud oma tujuväljendustega tulevad hästi esile. Mina näen mõtlike ja unistavaid poose. Võibolla lisab seda meeleolu ka pildil olev pääsuke.


Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer

Dmitri Vassiljev

Kuidas ust avatakse? Vaatame minu näite varal!
1. Esimesel pildil avan ust tavaliselt, kui lähen kooli hommikul.
2. Teisel pildil avan ust kahe käega. Teen seda, kui mul on halb tuju ja ma olen väsinud.
3. Kolmandal pildil teen seda, kui olen esimesest variandist tüdinud.
4. Neljandal pildil proovisin ust maagiaga avada (või teleporteerida), sest tahtsin nõidust praktiseerida, aga see ei töötanud. :(
Nii võib minu meeleolu minu asendile ukse avamise jooksul mõjuda.
See on minu kooli peasissepääs ja niisugused uksed mõjuvad ka minu asendile. (Kuidas saaksin ma teisest ust avada?)

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Oled mänginud oma meeleolu mõjuga ukse avamisele. Omapärane lahendus ja hea mõte uuridagi ühte ruumiosa. Kumbapidi see nüüd oli, kas ruum mõjutas sind või sina ruumi?


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!