Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #2a: Inimvaatlus

Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.

Kommenteerivad: Anne Tamm-Kivimets

Anne õpetab lapsi ja noori tantsima Tartus, Just Tantsukoolis, mida ta ka juhib ja arendab. Annel polnud tõsist plaani saada tantsuõpetajaks, aga jäi selle juurde läbi kahtluste, kõhkluste ja otsingute ning praeguseks on selle otsuse üle tänulik ja õnnelik. Tantsuõpetuses lähtub ta põhimõttest, et tants on üks eneseväljenduse vormidest ning tantsuõppe peamine eesmärk ongi õppida end väljendama, kasutades oma keha koos hea tehnika ning mõtlemisoskusega. Missiooniks oma erialal peab ta julgustamist, innustamist,  kogemuste jagamist, sütitamist…  Ruum on tema, kui tantsuinimese jaoks oluline komponent. Olgu see proovisaal oma võimalustega, mingi eriline paik inspiratsiooniallikana või esinemiskoht sealviibivate inimestega. Ruum on liikumise otsene mõjutaja ja vastupidi, ka inimesel on teda ümbritsevale ruumile otsene mõju. Seega on ruum väga oluline asi mida uurida, avastada ja kujundada.

Soldino Gümnaasium / Lendoravake

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete asunud kohe ülesande teise osa juurde, kus püüate ruumi oma kehadega uurida. Näib, et soovite ruumi sulanduda, vähemalt mulle tundub, et et fotodel olevad kehad oleks justkui ruumi osa.
Mulle meeldib, et piltidel olevad inimesed on hästi omas elemendis ja on näha, et asendid on läbi mõeldud, lavastatud ning inimesed ei ole sinna lihtsalt sattunud. Vaatamata sellele, mõjuvad nad väga loomulikult, ruumi osana. Huvitav on see, et samad inimesed mõjuvad erinevas ruumiosas ja asendis hoopis teistmoodi, kui ei oleks samas riietuses, siis ei saaks arugi, et need on samad inimesed. Siit võib järeldada, et ruum meie ümber mõjutab meid päris palju. Miks just sellised asendid teie poolt valitud kohtades? Kui teate vastust, siis saate mõtteainet selle kohta, millepärast just nendes kohtades midagi muutma peaks. Samamoodi võite terve kooliruumi läbi käia, kui te seda juba teinud ei ole :)


Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud

Marko, Arvi, Deimo

Meie töö sisaldab kehaasendeid teatud olukorras ja eriline tähelepanu jääb kätele. Igas situatsioonis tundub kätte asetus alati erinev. Oma joonistustega proovime selgitada nende tähendust.

Näiteks esimesel joonistusel on näha kuidas me tavaliselt saisame seljakott seljas, vesteldes õpetajaga või raamatukoguhoidjaga, ning otsime kuhu käsi hoida, sest käed taskus pole meie arvates viisakas.

Teine joonistus kirjeldab istumist matemaatika tunnis. Antud asend on juba päris tunni lõpus, kus pea vägisi vajub kätele.

Kolmas joonistus väljendab aega, kus saab olla iseendaga, vaade kaugusse tekitab vabadus tunde, soov küünarnuki tundele ja seotud kätele.

Joondu, valvel, vabalt, rivitult! Siin pildil on koolipäeva lõpp - seega rivitult. Käed justkui libisevad taskusse puhkama.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete fookuse seadnud käte asenditele, väga hea point. Käed väljendavad päris palju inimese meeleolu ja on kehakeele üks oluline osa. Ilmselt saate selle lähtekohaga ka edaspidi oma kooliruumi kujundamise juures arvestada, eriti kui selle teema kohta juurde uurida. Mulle meeldivad ka teie joonistused, eriti kaks viimast, mis on väga tõetruud ja väljenduslikud. Selgitused piltide kohta aitavad neid ka paremini mõista. Aitäh!


Pähklimäe Gümnaasium / Kunst

minimalistik jooned

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete ühendanud oma joonistused ruumiga, kus need tegevused igapäevaselt aset leiavad. See on tabav lahendus, samas hästi lihtne ning jooned on tõesti teie visanditel minimalistlikud, aga väljendusrikkad. Teie töö juures kehtib ütlus, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Minul hakkab kujutluspilt kohe tööle :) Ma näen ka erinevaid meeleolusid nendes joonistustes. Hüppamine teeb ilmselgelt inimesed rõõmsaks ja maas istuja väljendab teatud nukrust, pikali on hea lõõgastuda samal ajal ümbrust uurida ning trepid annavad taas võimaluse liikumiseks. Olete üles leidnud asendid ja liikumised, mida ruum päriselt mõjutab. Siit saab edasi mõelda, kuidas kujundada ruumi nii, et see mõjutab vajalikus suunas inimeste liikumisi ja asendeid. Et veel rohkem ruumiga suhestuda siis katsetage ka oma kehadega erinevaid võimalusi. Näiteks kuhu mahute, kus ja kuidas liikuda saate jne. Jõudu!


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!