Sorteeri:
Tiim
/
Ülesanne
Ülesanne #3a: Suurushullus
Mõõtke koolimaja ära.
Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena
Jane Mustrik
Helena Ploom
Meie kooli õpilased aitavad end alati nii suurtest, kui ka väikestest muredest välja. Meie tiim toetab üksteist alati. Aitame üksteist alati püsti.
Ülilahe pilt, kuigi mõõtmisega on sellel vähe pistmist. Samas tekitab see pilt palju mõtteid mõõtmise ja füüsikaliste suuruste suhtelisuse kohta. Trepp, mis krossijooksja trenni jaoks on liiga lühike ja vähenõudlik võib ratastoolis oleva õpilase (või tema tassijate) jaoks olla liiga järsk ja pingutust nõudev. Arhitekti ja disaineri jaoks on empaatiavõime üks olulisemaid isikuomadusi - inimest jaoks ruumilahendusi luues üksnes matemaatikast-füüsikast ei piisa.
Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang
Igor Gavrilov, Dmitriy Tsarynnyy, Mihhail Jefremov.
Tahtsime näidata, kuidas mao abil saab mõõta, kui suur on meie kool.
Väga efektne ja lõbus esitusviis, kuigi mõõtmisviisina ilmselt suht ebapraktiline ja ebatäpne. Loodan, et tegite mõõtmise vahetult pärast põrandapesu ja mitte enne seda :-)
Kommenteerivad: Mart Laanpere
Mart Laanpere on haridustehnoloogia vanemteadur Tallinna Ülikoolis, aga varem töötanud ka matemaatikaõpetaja ja koolidirektorina. Tema teadustöö haridustehnoloogia vallas keskendub kooliuuendusele digitehnoloogia toel, õpilaste ja õpetajate digipädevustele, digiõppevarale (sh. digiõpikud ja -eksamid). Ta on vedanud eest mitmeid digi-innovatsiooni projekte nii Eestis (Koolielu.ee, Samsung Digipööre, DigiÕppeVaramu) kui ka nõustanud arendusprojekte välismaal (nt. Hirvehüpe Gruusias, Tuleviku Klassiruum Moldovas).