Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #3b: Inventuur

Kaardistage oma koolimaja mööbel ja sisustus.

Kommenteerivad: Merike Rehepapp

Merike on nii oma hariduselt kui ka hingelt tootedisainer. See aga tähendab, et kui ta näiteks trolli siseneb, siis võib ta unustada oma sõidupiletiga tegelemise, kuna ta jääb lummatult trolli ust vaatlema. Huvi selle vastu, kuidas see uks töötab on suurem trahvisaamise hirmust. Tema lemmikküsimus on MIKS ja ta küsib seda lakkamatult. Merike on kirjutanud esimese disainiõpiku Disainispikker üldhariduskoolide õpetajale, millega seoses on ta koolitanud paljusid õpetajaid paremini disaini õpetama. Samuti on ta aktiivselt disainikonkursi NODI (NOored DIsainivad) korraldamise juures ning hindab igal aastal õpilasleiutajate konkursile laekuvaid leiutisi. Igapäevaselt õpetab Merike Eesti Kunstiakadeemias tudengeid ning on ka ise tudeng ehk doktorant. Seega mõistab ta õppijaid hästi.

Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining

Vladislav Podlegajev, Denis Poznyak

Igaüks kapp hästi illustreerib mida selles ruumis õpetatakse.

Kommenteerivad:

Merike Rehepapp

Tere noored!
Olete saanud hea kogemuse, kuidas riiulid pajatavad lugu. Lugu sellest, milleks neid vaja on, mis tööd nad teevad, kellele kuuluvad.
Ärgitan teid edasi uurima igasuguseid erinevaid riiuleid, neid pildistama ning hiljem suurema grupiga äraarvamismängu mängima. Kellele riiulid kuuluvad, kes on need inimesed, milline on nende elustiil ja muud põnevat. Uskuge, see on lahe mäng.
Jõudu
Merike


Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed

Eva Berzin, Jana Ilina, Anastassia Bobõleva

Kabineti number on ju ukse nimi, mis aitab meile leida ukse kirjanduse maailmale. Just selle ukse number on 451 ja kui õpilased seda näevad nad saavad aru sellest, et kes ma mida selles kabinetis õpetab.

Igal uksel on oma võti ja see on oluline osa uksest. Uks mida ei saa avada on vajatu, siis kui räägime uksest siis on ka vaja mõelda selle võtmest.

Kommenteerivad:

Merike Rehepapp

Tere noored!
See on väga põnev, kuidas te uksest mõtlete. Tõepoolest, number ongi ju selle ukse nimi. Ja võti on nagu luba siseneda. Aga uksel on ju veel hinged, mis ust püsti hoiavad, vabalt ja hääletult liikuda lubavad. Ning on ka ukselink, millega inimene saavutab kontakti uksega. Link on vahel vaba, liigub sujuvalt. Vahel aga ka tõrgub, kiilub kinni või teeb muud ebavajalikku. Siin on vaja inimese kannatlikkust ja kavalust, kuidas meelitada linki ust avama.
Nagu näete on veel pikk tee minna selle uksega. Laske veel fantaasial voolata. Üks muhe nipp, kuidas avada ühe objekti sisu ja hinge, on kirjutada sellest lastejutt ja niimoodi nagu see uks oleks elusolend. Uksest kui elusolendist mõtlemine paneb teid nägema pisidetaile, mida muidu ei märka.

Jõudu
Merike


Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c

Meil õnnestus jäädvustada 14 erinevat istet (tooli, diivanit või muud). Tavalised klassitoolid jäid piltidelt välja, otsisime huvitavamaid ja teistsugusemaid. Hea, et meil on koolis ka pehmemaid istekohti ja see meeldib meile! Kõige rohkem on koolis ilmselgelt tavalisi kõvasid toole, mis on peaaegu igas klassis. Piltidele jäänud istmed on enamjaolt mugavad.

Kommenteerivad:

Merike Rehepapp

Tere noored!
Nagu näha, olete keskendunud mugavale istumisele. Mugav võib aga tähendada väga erinevaid asju. Kõik sõltub sellest, et millise tegevuse jaoks on iste mugav. Tugitoolis klaverit mängida on äärmiselt väsitav, trummari iste ei ole aga teleri vaatamiseks kuigi meelitav. Küll aga võiksite veel uurida, miks ei ole kõik istumisvõimalused mugavad. Miks me üldjuhul tööd teeme meie mõistes ebamugavas toolis. Uurige seda väheke, vastus on väga huvitav.

Jõudu
Merike


Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b

Valisime inventuuri teemaks lauad koolis ja kooli ümber. Koolimajas on lauad peamiselt klassides, nagu ikka kirjutamiseks ja muudeks tegevusteks. Sööklas on söögilauad. Sahtlitega laudu leidub praegu koolimajas vähe. Vanal ajal oli neid hoopis rohkem. Materjaliks on peamiselt moodne vineer, laminaat ja metall. Aga õues on ka muid laudu, nagu kivist pinksilaud, malelaud, mis on maa küljes kinni; palkidest majakeses on laud kokku ehitatud terve majaga.

Kommenteerivad:

Merike Rehepapp

Tere noored!

Küll on meil inimestel palju laudu vaja. Tubli, et olete vaadelnud laudade funktsioone ja materjali . Samuti ei ole juhuslik, et lauad on aluspinna (maapinna) külge kinni monteeritud. Mis te arvate, miks see nii on? Ja miks mõnel pool on laud lausa osa arhitektuurist (ühes tükis)? Vahel võiksite ka mõõta laudade kõrguseid? Ja millisest materjalist laud teile endale enim meeldib?

Jõudu
Merike


Soldino Gümnaasium / Lendoravake

Kommenteerivad:

Merike Rehepapp

Tere noored.
Olete oma koolist üles otsinud kõik elusad taimed. Huvitav, kas selle pärast et neid on seal nii palju või peate neid oluliseks? Kõik, mida keskkonnast leida võib, jutustab meile midagi nendest inimestest, kes seal elavad ja oma aega veedavad. Teie koolis on selliseid inimesi, kes soovivad olla kontaktis loodusega. See tasakaalustab, rahustab ja hoiab õhu puhtana. Piltidel on näha veelgi ruumi taimedele, võiks ehk juurdegi tuua neid?

Jõudu
Merike


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!