Sorteeri:
Tiim
/
Ülesanne
Ülesanne #3b: Inventuur
Kaardistage oma koolimaja mööbel ja sisustus.
Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad
Darja Karpina, Arina Kuldsaar, Alisa Astrelina, Anastasia Abžujeva, Anastasia Filatova, Maria Baražkova
Salme Põhikool / Team Salmekad
Tomi Pulk, Raiko Treirat.
Lugesime kokku kõik toolid meie koolis ning üheksast erinevast tegime pilti ja panime need kokku
kollaažiks.
Kooli peale kokku oli umbes 315 istekohta, mis tähendab, et ühe isiku kohta on koolis 3
istekohta.
Klassiruumide toolid teeb eriliseks see, et neid on peaaegu igas õppeklassis ja seda sorti tool on
mõeldud tunnis istudes õppimiseks.
Tooli seljatugi ja iste on tehtud plastmassist, tooli jalad on tehtud alumiiniumist ja jalatoed
kummist.
Tere noored!
Teie kool on üks mugavuse kants, kui ühe inimese kohta on 3 istekohta. Vauu..
Ka piltidel on näha, kui erinevaid võimalusi istumiseks teil seal on. Praktika on näidanud, et
noorematele ja nooruslikele nimestele meeldib üldjuhul istuda kusagil mujal kui toolil. Astmed,
servad, käetoed ja muud sarnased objektid. Istutakse aknalaual, ka tavalisel laual. Sohva puhul on
tavaline, et istutakse serval või käetoe peal. Huvitav miks see nii on? Disainer teeb rasket tööd,
disainib tooli ja meie istume ikka kuhugi mujale.
Edaspidi võiksite uurida inimeste käitumist, mis on palju põnevam kui tumm mööbel. Vaadelge, kuidas
inimesed teie uuritavas keskkonnas käituvad. Kas istuvad, kuhu istuvad, mis asendis. Erinevad
tegevused nõuavad ka erinevaid asendeid. Jälgige, mida ja kuidas nad teevad.
Jõudu
Merike
Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg
Karolina Kaskpeit
Arina Golub
Lisa Konovalova
Uksed
Tere noored!
Piltidel ei tule välja teie idee, miks iga ukse juures inimene seisab, kuid igal juhul olete te õigel
teel. Inimene objekti kõrval annab meile infot objekti kohta. Sageli pildistatakse esemeid samamoodi,
kas seisab seal kõrval inimene või väiksema objekti puhul võib tihtilugu ka sidrunit taustal silmata.
Miks see nii on? Pildi peal ei tule välja objekti või eseme suurus. See võib olla nii 10cm kui ka 10m.
Nii satuvadki piltidele inimesed või näiteks sidrunid, mis on üldjuhul oma liigikaaslastega samas
suurusjärgus.
Teie olete võtnud uste juures ka eri poose, mis peaksid mingit infot edastama. See on mulle nüüd küll
natuke segaseks jäänud, ainult garderoobi metallvõrguga uks väljendab nagu midagi, kuigi on erinevalt
mõistetav. Kui olete veel midagi sarnast tegemas tulevikus, mõelge hästi konkreetselt läbi, mis on
teie sõnum mida pildil edastate. Mida te tahate öelda vaatajale kui te enda näod kinni katate või oma
jalga kuhugi tõstate. Vaataja jaoks on iga detail pildil oluline, kuna ta arvab, et see on olnud ka
pildi autorile oluline.
Jõudu uute uste avastamisel
Merike
Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus
Laura,Sofia,Sofija,Darja
Tegime katse ja siin on tulemused.
1. Tool on tavaline,puust. Väike ja eriti ebamugav.
2. Tool on parem kui eelmine. Suurem,pehme istmega.
3. Tool on koos väikse lauaga,mis annab võimalust panna selle peale käsi või õpikut.
4. Kõige parem tool!
Suur ja mugav,koos kättetugedega. Võib oma asendit muuta.
Tere noored.
Väga tubli, et analüüsisite tooli seda kasutades. Toolil peab eelkõige istuma, vaadates ei saa ju aru, kas toolist ka asja on. Nagu näete on ka toolidel hierarhia, viimane ja kõige mugavam tool sobiks kooli direktorile. Esimene ja kõige ebamugavam .... siit mõelge ise edasi kellele see sobida võiks :)
Jõudu
Merike
Soldino Gümnaasium / Tüdrukud
Tööõpetuse klassis töötavad poisid tööriistadega, mida saab kasutada mitmesuguste esemete lõikamiseks, ja igal õpilasel on oma koht, mida ta teeb tunni lõpus korda.
Loodusõpetuse kabineti pingid on vanad, aga seal viib õpetaja läbi erinevaid katseid.
Eesti keele klassis toimuvad sageli eksamid ja seal saab üksina istuda.
Keemiakabinetis on paigaldatud uued pingid, need on mugavamad kui eendised
Loengusaalis toimuvad erinevad loengud, iga laud mahutab umbes 4 inimest.
Tere noored.
Tubli, et olete ruumide funktsioone kirjeldanud. Ruumi funktsioon loob mööblile tausta ehk konteksti,
alles siis saame aru, miks on ruumis just selline mööbel ja sisustus.
Jätkake samas vaimus.
Merike
Kommenteerivad: Merike Rehepapp