Sorteeri:
Tiim
/
Ülesanne
Ülesanne #3b: Inventuur
Kaardistage oma koolimaja mööbel ja sisustus.
Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM
Oliver, Kevin, Karmen, Lisett, Trent, Kenneth, Emmamarie, Sandra
Tegime õppeklassides olevatest seinakelladest inventuuri. Saime teada, et koolis on 39 õppeklassi ja
nendes 30-s on seina-või lauakell. Võtsime appi matemaatika ja saime teada, et 77% klassides on olemas
kell. Panime tähele, et klassides kus kella ei ole, õpetavad rangemad õpetajad, osades klassides aga
ei pööra õpetaja üldse tähelepanu kellale, need näitasid ka valet aega või olid seisma jäänud.
Igal korrusel tegeles 3 õpilast, pildistasime ära ja tegime kollaaži.
Tere noored.
Kellad on miski, mida inimestele üle kõige meeldib disainida. Nagu näete, on kellad kõik erinevad.
See on uskumatu, kui palju erinevaid kellasid on maailmas. Huvitav miks see teema inimesi nii paelub?
Kas seepärast, et see liigub või on meil vaja silma peal hoida kuidas aeg kaob?
Huvitav oli ka teie idee välja arvutada protsentuaalselt, kui paljudes ruumides kellad on ja samuti
millised õpetajad oma klassis kella omavad või neid jälgivad.
Tublid olete!
Merike
Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena
Jane Mustrik
Helena Ploom
Väärtustame oma kooli head, huvitavat ja ägedat sisustust, mis tagab meie tiimi ja kaasõpilaste head õppimisvõimalused ning tänu millele on vahetunnis mõnus aega veeta. Muidugi aitab selline sisustus saavutada erinevaid võite.
Tere noored!
Väga lahe, kuidas te olete objektid fotodel vaba käega üle joonistanud. Disainerid sageli joonistavad objekte käsitsi üle, et esemete vormi taga olevat konstruktsiooni aimata, ära tunda. Pealegi muutuvad fotod selle läbi palju elavamaks.
Aitähe toreda töö eest!
Merike
Kommenteerivad: Merike Rehepapp