Sorteeri:
Tiim
/
Ülesanne
Ülesanne #4a: Pst!
Kuulake, mis hääli koolimaja teeb või kuidas hääled koolimajas kõlavad.
Saue Gümnaasium / Suitsuandur
Markus-Kusti Sonist, Marie Elyse Pihlik, Hanna-Liisa Stroo, Merit Telliskivi
Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining
Vladislav Podlegajev, Denis Poznyak 11.a
Самые распространенные шумы.
Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg
Arina Golub
Elizaveta Konovalova
Karoliina Kaskpeit
Vabandame , et nii kaua .
Meil tulid välja järgmised kooli hääled:
Saue Gümnaasium / Nora
Nora Lepp
Salvestuses on esitatud igapäevaselt koolimaja täitvaid hääli, mis ilma tavapärase „pildita“ loob atmosfääri ja annab rohkelt informatsiooni koolikeskkonna kohta. Põnev on kuulata inimeste liikumisel tekkivaid hääli – samme, aga ka kõne fooni ja selle kaugust ning kauguse muutumist mikrofonist (terane salvestuslik võte!). Igal juhul väärt kuulamiskogemus. Avage edaspidigi oma kõrvad ja süda helidele, mis muidu igapäevaseks taustaks on saanud.
Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny
Kirill Minajev,Andrei Maljutin
Siin on hääled, mida me kuulame iga päev koolis.
Olete leidnud rea põnevaid hääli, mis nii kõla kui ka rütmilise esituse tõttu tekitavad pöörast huvi ja teada tahtmist - mil viisil on need hääled loodud? Vaat see oleks väga hea viktoriini küsimus juhul kui seda vaja peaks minema. Hääled on sedavõrd karakteersed ja eriilmelised, et võiks mõelda nendest kompositsiooni loomist – korrates mõnda pikemalt, pannes erinevaid hääli kihiti üksteise peale ehk korraga kõlama, mängides erinevate häälte helitugevuse ja ehk ka mingite kõlaefektidega. Esitatud materjalis on selleks ainest küll ja küll. Võtke ette ja tehtke ära!
Kommenteerivad: Kristi Kiilu
Kristi Kiilu on ei rohkem ega vähem kui professor – Eesti Muusika ja Teatriakadeemia muusikapedagoogika õppejõud ja õppejuht. Professor ei ole kuiv teadlane, kes õpilasi päriselus näinud või õpetanud pole. On ikka! Kristi on õpetanud lasteaias, koolis, muusikastuudios ja õpetnud nii soliste kui juhendanud ansambelid ja koore. Praegusel ajal õpetab ta tulevasi muusikaõpetajaid üldhariduskoolidesse ja instrumendiõpetajaid muusikakoolidesse, uurib muusikahariduse ja väikelaste muusikalise arengu küsimusi ning muusikalise õppekeskkonnaga seonduvat. Samuti teeb koostööd mitmete välisteadlastega Islandilt, Rootsist, Ameerikast, Poolast ja mujalt et levitada muusika ja muusikakasvatuse head mõju inimesele, ühiskonnale ja kultuuridele.