Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #5: Käik objektile

Kooli ümberkujundamist vajava koha analüüs.

Kommenteerivad: EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuri ja linnaplaneerimise õppekavalt kaasa löövad aktiivsed tudengid on teise kursuse üliõpilane Karl Erik Miller ning magistrandid Merilin Kaup, Elina Liiva, Margus Tammik ja Ann Kristiin Entson, vilistlased Eva-Liisa Lepik ja Liisa Valdmann, kes täiendavad end magistriõppes kunstihariduse ja muinsuskaitse vallas.
Sisearhitektuuri erialalt annavad õpilastele tagasisidet teise kursuse tudengid Regina Kaasik, Celine-Cathy Raaga, Sanna-Betty Jaanimaa ning kolmanda kursuse üliõpilane Andrea Miku. Lisaks Karolin Kaup, kes on eriala vilistlane ning koordineerib Kooliruum’20 programmi.

 

Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos

Nikita Ovsjannikov, Krystyna Panshenko, Alyssya Mihkailova.

Otsustasime oma söögituba vahetada.

1. See on oluline koht, sest siin inimestel on võimalus rahulikult süüa ja suhelda, kui teile meeldib vaikuses olla
2. Seda kohta meelitavad kõige rohkem õpilased (tüdrukud ja poisid)
3. Suhtlus, meeleolu, igav
4. Liiguvad õpilased vaikselt, ilma järske liigutusi tegemata
5. Siin on palju toole ja laudu, need on paigutatud ühtlaselt, nii et inimesed saaksid kõndida
6. Kuulete palju hääli, mis omavahel suhtlevad ja mitmesuguseid teemasid arutavad
7. See lõhnab mitmesuguste vürtside ja toidu järele
8. seal on piisavalt hea valgustus
9. Tunneme end siin mugavalt, sest võime end rahulikult tunda, aega veeta, süüa ja rääkida


Soldino Gümnaasium / Tüdrukud

Marija Moor,Maria Grishina


Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo

Artus, Reimo, Mattias

1. Miks on see koht koolimajas oluline?
Koolisöökla on oluline ,sest siit saavad söögist endale õpilased energiat edasiseks päevaks.
Kui seda kohta ei oleks ,siis ei oleks õpilastel jaksu õppida.

2. Kes seda kohta kõige rohkem kasutavad?
Seda kohta kasutavad kõige rohkem õpilased ja kasutajaskond on mitmekesine.

3. Millised kolm erilist sõna kirjeldaksid just seda kohta koolimajas?
Magus ,soolane ,energiaallikas.

4. Kuidas siin liigutakse? Millise tempoga?
Liiklus on siin rahulik ,laudade vahelt saadakse oma kohale ning pärast minnakse otse välja.

5. Milline on selle koha sisustus?
Sisustus on üsna lihtne ja hästi paigutatud.Pildi järgi tunneb kohe ära ,et tegu sööklaga.

6. Kuidas see koht kõlab? Milliseid hääli on siin kuulda? Kuidas inimesed räägivad? Millest nad räägivad?
Siin kuuleb nugade ja kahvlite kraapimist, rääkimist
Inimesed räägivad üsna valjult
Räägivad elust, spordist, autodest, arvutimängudest.

7. Mismoodi siin lõhnab?
Maitsvalt ,kuid mitte alati ,sest see sõltub inimeste maitsetest.

8. Milline on valgus? Kas siin on helge või hämar?
Valgus on selles ruumis üsna hele.
Hommikuti on hämaram kui lõunal ,kuna õues on veel taevas tume.
Lõunal on õues juba palju heledam ,mis tõttu on valgust palju.

9. Kuidas sa ennast siin tunned?
Tunnen ennast hästi ja mugavalt ,kuna toit annab vajaliku energia.


Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed

Jana Ilina
Anastassia Bobõleva
Eva Berzin

1. Miks on see koht koolimajas oluline?
Selle koha olulisus tuleb selle asukohast - meie objekt asub muusikakabineti juures. Seda ei kasutatakse, aga kui me muutuksime objekti, see koht võik elavaks saada.
2. Sellepärast, et meie koht asub nii muusikakabinetti kui ka aula juures, selle lähedal on aina palju inimesi (rohkem õpilasi, aga on õpetajad). Iga vahetusaja jooksul (15min) seal joostakse, mängitakse ja hüüdakse, aga tunni jooksul tavaliselt seal üldse pole inimesi.
3. Ajakohatu, segav, silmapaistav
4. On kaks varianti: kiire või kiikumatu. Sõltub ainult ajast (vahetund/tund)
5. Koht pakkub sind fantaseerida: uksed on puhtad, seinaf on tavalised, aga kui sa võid ettekujuda, kuidas see kõik võib välja näha, kui sa ainult malisid seda, sinu pilk muutub. Seal pole vaja teisi asju, sest mitte kedagi ei puhata siin rahalikult. Koha seisund oleneb ainult võrvidest.
6. Seal on raske midagi kuulata, sest on nii palju erinevaid hääle, aga kui proovida sii saad aru, et rohkem naeritakse.
7. Seal on söökla lõhn, sest see uks on söökla kõrval.
8. Seal on hea valgastus: aknad on kõrval.
9. Mõnikord ma tunnen enda näärviiselt seal, sest kõrval on keemiakabinet, aga keemia on raske aine. Veel, kui lapsed jooksevad, tunnen ebakomfortselt ja aktiivselt.


Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud

Oliver Olesk, Marcus Saar, Remy Raudsepp, Tehor Kookmaa

Ümberkujundatavaks objektiks valisime koolis 3.korruse koridori vasakpoolse osa. Ruumi sisustuse muutmisega tahame, et meil oleks tegutsemiseks rohkem võimalusi.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Karl Erik: Asukohavalik on laiahaardeline, sest kõigis nõukoguaegsetes koolimajades on kuskil ikka mõni koridor, mis võib olla renoveeritud, aga on alles jätnud igava mulje. Analüüsis on kõike märgatud ja ma ei leia, et oleks vaja objektile analüüsi juurde teha. Tublid!
Liikumise mõttes võib muidugi proovida juba ette, et kuidas oleks inimeste liikumine, kui paigutada näiteks toolid või lilled risti koridorile ette (muidugi õpetajate loaga).


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!