Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #7: Projekt

Kooliruumi uus kujundus.

Kommenteerivad: EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuri ja linnaplaneerimise õppekavalt kaasa löövad aktiivsed tudengid on teise kursuse üliõpilane Karl Erik Miller ning magistrandid Merilin Kaup, Elina Liiva, Margus Tammik ja Ann Kristiin Entson, vilistlased Eva-Liisa Lepik ja Liisa Valdmann, kes täiendavad end magistriõppes kunstihariduse ja muinsuskaitse vallas.
Sisearhitektuuri erialalt annavad õpilastele tagasisidet teise kursuse tudengid Regina Kaasik, Celine-Cathy Raaga ning kolmanda kursuse üliõpilane Andrea Miku. Lisaks Karolin Kaup, kes on eriala vilistlane ning koordineerib Kooliruum’20 programmi.

 

Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina

Maria Krenberg
Darina Šuparskaja
Angelina Varšavskaja

See raamatukogu peab olema avar ja hele. Siin on suured aknad ja hea õhk. Raamatukogu on jagadud kaheks tsooniks: esimene tsoon on nendele kes teevad gruppitööd, aga teine tsoon on nendele kes eelistavad iseseisvalt õppida. Siin on ka piisavalt arvuteid ja mugavaid diivaneid.
Väga tore idee, et siin on telefonikastid. Nad on loodud selleks, et inimesed võiksid rahulikult telefoniga rääkida.
Loodame et selles raamatukogus on väga mõnus õhkkond.


Soldino Gümnaasium / Tüdrukud

Marija Moor,Maria Grishina

Me tulime ise välja idee ja leidsime Internetist midagi meie ideele sarnast.


Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud

Arvi Laidvee, Marko Pihlik ja Deimo Sarapson

Meie meeskonnas on kolm liiget, seega otsustasime, et teeme kolm visandit ning kolm projekti. Nii saime kolm korda rohkem koguda ideid ja samas tunnetada, mis sobivad meie valitud klassiruumiga.

Projekti kirjeldused

Deimo Sarapson (ideekaksik on ringikujuline diivan)
Minu idee on projektil diivan, mis asetseb kahe kapi vahel, ajajoon ja natuke rohelust. Lisaks mõtlesin jätta õpetaja laua klassi keskele. Õpetaja laua juurde mõtlesin ka lisada väikese kontori kapi, et õpetaja enda asju saaks sinna sisse panna, sest näeme kui suur hunnik asju tal laua peal on ja kui midagi oli vaja üles leida, siis see nõudis aega.

Marko Pihlik (ideekaksik on kott tool)
Minu idee projektis on teha ruumi uutele asjadele. Selleks on vaja eemaldada tagaseinast suur kapp ja asemele paigutada diivan ja raamaturiiulid. Tahtsin klassis laudadest lahti saada, et tekiks palju ruumi ja asendada need kott-toolidega ja suurema pingiga, kus oleks mugav istuda ja lugeda.

Arvi Laidvee (ideekaksik on seinavalgustid ja tõrvik)
Minu idee oli võtta klassi tagaseinast kapp ära ning panna toolid koos laudadega ringiratast. Samuti lisasin kapi kõrvale kaks diivanit, nurgakappi ning üks suur kapp, mis jääb diivanite keskele. Ruumi valgustuseks lisasin projekti seinavalgustid.

Kokkuvõttes vaatasime oma ideed üle ja tegime ühe projekti. Kõik liikmed nõustusid sellega, et vanast kappist klassi tagaseinast tuleb lahti saada ning panna asemele kaks väiksemat kappi ja diivan nende vahele. Õpetaja laua sättisime klassi ette keskele ja õpetaja töövahendite jaoks panime nurga kapi. Ühe seina kujundame ajajoonega, mida valgustavad seinalambid.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Ann Kristiin Entson:

Teie ülesande graafiline lahendus on taas väga tugev ja arusaadav. Mulle meeldib, et tegite igaüks oma ettepaneku ning sõelusite sealt siis ühiselt tugevad ideed välja.

Olete kenasti mõelnud nii praktilisuse ja mugavuse peale, luues õpetajale materjalide hoiustamiseks uue kapi ja tuues klassi tagumisse ossa diivani, millel on mõnus vabas vormis arutleda või üksinda raamatuid lugeda. Samuti tundub väga põnev ajajoone idee, mis saab ka ajapikku kasvada ja laieneda vastavalt sellele, milliseid teemasid te tundides käsitlete ja uurite. Nii saavad kõik õpilased oma klassiruumis aktiivselt kaasa tegutseda.

Teie joonisel näidatud istumisplaan on küllaltki iseloomulik loengu-tüüpi tunniks, kuid kindlasti saaksite samade laudade ja toolidega katsetada erinevaid istumisviise, mis võiksid sobida erinevateks rühmatöödeks ja aruteludeks. Võite mõne variandi kiirelt läbi visandada ja proovida, mis paremini töötab. Nii on tulevikus, kui laudade ja toolide tõstmiseks läheb, kiiresti võimalik mõni meelepärane asetus valida.

Olete teinud ära suure töö ja jõudnud läbimõeldud lahenduseni!


Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed

Jana Ilina
Anastassia Bobõleva
Eva Berzin

Helesinine kontuur teeb iga pilli iseseisvaks ja ka sellega terve pilt näeb välja nagu vitraaž. See muutub pilti elavaks.


Saue Gümnaasium / Maasikad

Kristin Emili Kõrge
Herzi Lootsar
Eloura Charles

Projekti värvid ja materjalid, mõõte meil kahjuks veel pole:

WC: puust seinad ja metallist hallid uksed. WC-l on ka hall silt 🚾 ning uste peal märgid 🚻🚼.
Batuudid: mustad väikesedbatuudid siniste äärtega.
Tee: väiksemat sorti kandilistest hallidest kividest tehtud.
Peenrad: peenrad on veidi väiksemad kui pildil. Seal on ka lühikesed puust pruunid piirded ümber.
Puu: puu on tamm.
Kuju: puu taga olev kuju on tammetõru, metallist ja pruuni värvi. Seda hojab püsti metallist pult, mis on asetatud halli kandilise kivi peale. Kivi peal on kirjas ,,Mente et Corte’’.
Söögiputka: valget värvi väike maja, kust saab osta jooke ja snäkke (nagu puhvet). Maja kõrval vasakul on kaks valget metallist lauda ja neli tooli ning ka majad sees on mõned lauad ja toolid (samasugused).
Tiik: tiik on ümbritsetud väikeste ümarate kividega, seal sees on väiksed kalad, selle küljel on veetaimed ja vee peal on valgeid vesiroose.
Prügikastid: neid on kaks kuni kolm tükki ja need on tehtud osaliselt metallist ja osaliselt väikestest kividest (nt nagu SG staadionil on)
Üks on ka tegelikult seal veekogu juures tee ääres, mida pildil hetkel pole. Ning üks on ka veel kuju juures tee ääres.
Pink: see on puust pruuni värvi ka seda on üks. Pingi jalad on metallist.
Treeningvahendid: need on samuti metallist kollase ja halliga. Treeningvahenditest paremal pool on ka tegelikult koht kus on salfrätikud, topsid (mõlemad valged) ja sealt saab võtta vett.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Elina:

Olete kõik väga põhjalikult läbi mõelnud nii esteetilise kui ka praktilise poole pealt. Tore näha, et olete mõelnud ka näiteks prühikastide peale - kuna tegemist on alaga, kus on puhvet, tekib seal tõenäoliselt palju prügi. Kui siinkohal veel detailsemaks lähete, siis soovitaksin mõelda ka prügi sorteerimise peale. Arhitekti töö on väga palju seotud keskkonnateadlikkusega ning arhitektiüheks ülesandeks võib lugeda ruumi loomist, mis soodustab keskkonnasõbralikku käitumist. Seetõttu julgeksin kahelda ka vee joomise tarbeks mõeldud topsides - kas tegemist on ühekordsete topsidega? On olemas ka veekraanid, mis on mõeldud joomiseks ilma topsita, soovitan selle kohta infot juurde otsida.

Hea, et olete kasutanud erinevaid materjale, mis aitavad tuua mitmekesisust. Siinkohal tekkis aga küsimus, et miks on hooned erinevate materjalidega? See teeb lihtsalt keerulisemaks sisehoovi kui terviku loomise.

Edu teile järgmise ülesandega!


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!