Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #8: Makett

Makett kooliruumi uuest kujundusest.

Kommenteerivad: EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuri ja linnaplaneerimise õppekavalt kaasa löövad aktiivsed tudengid on teise kursuse üliõpilane Karl Erik Miller ning magistrandid Merilin Kaup, Elina Liiva, Margus Tammik ja Ann Kristiin Entson, vilistlased Eva-Liisa Lepik ja Liisa Valdmann, kes täiendavad end magistriõppes kunstihariduse ja muinsuskaitse vallas.
Sisearhitektuuri erialalt annavad õpilastele tagasisidet teise kursuse tudengid Regina Kaasik, Celine-Cathy Raaga ning kolmanda kursuse üliõpilane Andrea Miku. Lisaks Karolin Kaup, kes on eriala vilistlane ning koordineerib Kooliruum’20 programmi.

Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun)

Nikita Volkov
Nikita Bogatov
Erik Udu
Ibragimov Artjom
Jegor Melnikov

Meie ruum seestpoolt vaadatuna:
1. Lähedal vasakul on väärt pilt, et vaadata seda on vaja ronida.
2. Vasakul on pink, nii et istuda sinna on vaja ronida
3.Paremal meil automaat koos toidu ja jookidega, et midagi süüa või juua tuleb tõusta ja osta.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Liisa Valdmann:
Kiitus julge pealehakkamise eest katsetada uut arvutiprogrammi! Ma loodan, et teil oli seda tore õppida. Pilti vaadates tekkisid mõned küsimused. Miks valisite just sellise treppide paigutuse? Kas mudeldatud ruum vastab tegelikule ruumiolukorrale - ruumi kõrgus, laius, pikkus? Hea oleks näha ruumi eri nurkade alt koos uste, akende ja teiste vajalike ruumielemetidega. See seletaks paremini teie pakutud lahendust. Kas tegite proovi ka midagi füüsiliselt maketeerida? Vahel on see ideede algfaasis kõige parem lahendus, sest aitab niiöelda kätega mõelda ja asju lihtsalt ümber paigutada.


Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid

Armin Armulik, Karel Meitsar

Kooliruumi makett valmistatud kodustes tingimustes

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Margus Tammik:
Väga ilus makett! Siin joonistuvad nüüd veel paremini välja kahe poole erinevused, nii materjalides kui tiheduses. Nüüd on palju selgem, mismoodi see peeglitega labürint tundub piljarditoa kõrval, kuidas selles liikumine tundub ja kuhu jõuad seda läbides.
Mõned pisiasjad tulevad samuti välja - kas piljardilaud tegelikult mahub sinna tuppa ära, kuivõrd laud tahab enda ümber suurt ruumi, et mahuks ka kiiga mängija ära? Seetõttu tasub alati maketile ka inimesi panna. Siis on veel selgem, kas ja kui palju ruumi jääb liikumiseks ja üldse annab vaatajale skaala tunnetuse kätte. Igal juhul on pingutusi näha - detailid ja materjalide valik annavad ülevaatliku pildi hästi kätte, loodetavasti jõuavad teie ideed kooliruumi ka päriselt!


Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud

Arvi Laidvee, Marko Pihlik ja Deimo Sarapson

Makett kooliruumi uuest kujundusest

Maketi tegemiseks valisime lego klotsid, aga kuna eriolukorra tõttu ei saanud me seda koos tiimiga teha, siis maketi pani kokku Deimo, kellel oli kodus kõige rohkem legosid.
Maketil on meie klassi uus kujundus, kus saame näha ajajoont, valgusteid, diivanit, riiuleid, õpetaja töökohta, lillelauda, tahvlit, ekraani ja õpilaste laudu-toole.
Piltidel on toodud välja ka erinevad laudade-toolide ümber paigutused, mida saab muuta vastavalt vajadusele, näiteks lähtudes tunniteemast. Samuti vastavalt vajadusele saab tuua ruumi rohkem loomulikku valgust või siis hoopis takistada liigset sissetungi, kasutades selleks tumedaid aknaluuke.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Ann Kristiin Entson:
Olete olnud väga nutikad ja leidnud vahva ja mängulise maketimaterjali legode kujul! Alati on huvitav maketis näha ka inimesi - nad annavad aimu ruumi mõõtmest ja lisavad maketile elu. Kuna teie kasutasite maketielemendina legosid, mis on kõigile tuttavad, siis on skaala tegelikkuses väga lihtsalt hoomatav ja inimesi polegi iseenesest vaja, aga kui mõne lego-mehikese leiate, miks mitte ka neid ruumi paigutada.
Mul on väga hea meel, et olete maketis erinevaid ruumilisi olukordi läbi mänginud, siin kajastub maketi üks võlusid, et on võimalik kiiresti ruumilisi katsetusi teha ja oma mõtteid testida.
Olete lahendanud kõik ülesanded väga põhjalikult ja leidnud põneva lahenduse, loodan, et saate tulevikus mõne idee ka päriselt oma koolis ellu viia!


Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg

Arina Golub
Liisa Konovalova

See on meie parim loodusõpetuse klass. Kahjuks meil puudub 3. osa tööst, kuna meeskonna 3. liige ei võtnud meiega ühendust.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Elina:

Väga tublid, et olete ruumi päris detailselt läbi mõelnud, teie makett annab kindlasti edasi ruumitunnetuse. Mul on väga hea meel, et olete maketti lisanud ka inimesed - see on väga oluline, et anda edasi ruumi skaala. Kui sinna on paigutatud inimene, saab vaatleja koheselt aru, kui suure ruumiga on tegemist ning seejärel on juba lihtsam mõista ka kogu projekti konteksti.

Üldiselt leian, et olete ülesandega hästi hakkama saanud ning ruumi läbi mõelud ka kõige väiksemate detailideni.


Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus

Laura,Darja,Sofia,Sofija

Me proovisime võimalikult täpsemalt teha maketti,et ta näiteks välja samasugune,nagu pildil. Tuba on tehtud kartongist. Raamaturiiul ja kummut on tehtud värvilisest paberist. Diivan on tehtud kartongist ning kaetud fliisiga. Automaat on ka tehtud kartongist,kuid kaetud teipiga. Trepp on tehtud puidust vardadest. Ronimiseks puu on tehtud paberist reljeefiga,ning "kivid" korgist. Vaip on tehtud samas paberist feljeefiga ning kaunistatud villaste niitidega.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Andrea Miku:
Meeleolukad elemendid ja erinevad materjalid, mida te oma töös esitate, muudavad maketi kindlasti huvitavamaks, kui need kõik maketile kokku paigutada. Muidu on lihtsalt ilusad pildid, aga ruumi mõju kasutajale on raske hinnata, kui kõiki elemente eraldi vaadata. Soovitan kindlasti maketiruumis sees neid elemente üles pildistada. Hea oleks teha ka maketisuuruses inimene, et vaatajal oleks parem aru saada ruumi ja elementide suurusest ja omavahelisest suhtest.
Tubli töö ja edu edaspidiseks!


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!