Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Kärdla Põhikool / Kuldsed kartulid Kärdla Põhikool / Teletupsud Saue Gümnaasium / Nora Saue Gümnaasium / Daniel Saue Gümnaasium / Suitsuandur Saue Gümnaasium / Maasikad Saue Gümnaasium / Kermo lemmikud gangsterid Saue Gümnaasium / LL Püha Johannese Kool / Värvilised kustukummid Pelgulinna Gümnaasium / PelguRUUM Võru Kreutzwaldi Kool / Sipsikud Elva Gümnaasium / Elva Männikasvud Antsla Gümnaasium / Hauka arhitektid Avinurme Gümnaasium / Heiko, Ott ja Märt Avinurme Gümnaasium / Reeno ja Miina Avinurme Gümnaasium / Artur, Matthias ja Reimo Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer Pähklimäe Gümnaasium / Gelrina Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity Pähklimäe Gümnaasium / Robotic Pähklimäe Gümnaasium / Gaudi õed Pähklimäe Gümnaasium / Kunst Pähklimäe Gümnaasium / Angelitos Lasnamäe Vene Gümnaasium / Tublid tüdrukud Lasnamäe Vene Gümnaasium / GLHF (Good luck, have fun) Lasnamäe Vene Gümnaasium / Bugs Bunny Lasnamäe Vene Gümnaasium / Workout gang Lasnamäe Vene Gümnaasium / Noorus Lasnamäe Vene Gümnaasium / Päästjad Lasnamäe Vene Gümnaasium / LVGg Soldino Gümnaasium / Tüdrukud Soldino Gümnaasium / Kassipojad Soldino Gümnaasium / Inglikesed Soldino Gümnaasium / Lendoravake Soldino Gümnaasium / Tembumehed Soldino Gümnaasium / Kakukene Suure-Jaani Gümnaasium / Mia ja Triin Põltsamaa Ühisgümnaasium / STEN Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7b Põltsamaa Ühisgümnaasium / PÜG 7c Võru Kreutzwaldi Kool / Jane ja Helena Salme Põhikool / Team Salmekad

Ülesanne #8: Makett

Makett kooliruumi uuest kujundusest.

Kommenteerivad: EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuri ja linnaplaneerimise õppekavalt kaasa löövad aktiivsed tudengid on teise kursuse üliõpilane Karl Erik Miller ning magistrandid Merilin Kaup, Elina Liiva, Margus Tammik ja Ann Kristiin Entson, vilistlased Eva-Liisa Lepik ja Liisa Valdmann, kes täiendavad end magistriõppes kunstihariduse ja muinsuskaitse vallas.
Sisearhitektuuri erialalt annavad õpilastele tagasisidet teise kursuse tudengid Regina Kaasik, Celine-Cathy Raaga ning kolmanda kursuse üliõpilane Andrea Miku. Lisaks Karolin Kaup, kes on eriala vilistlane ning koordineerib Kooliruum’20 programmi.

Pähklimäe Gümnaasium / StreamLining

Denis Poznyak, Vladislav Podlegajev

See on meie väike raamatukogu ruumi makett. Meie arvates see on eneseküllane, sest maketil pole täitumatu detailisid, kõik on oma kohtadel.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Olete teinud väga ilusa maketi, mille teostus teeks au ka professionaalsele arhitektile ! Ühtne materjalikasutus annab ilusa üldmulje ning tõmbab tähelepanu ruumilistele aspektidele. Ainukese märkusena tooks välja, et raamatukogus võiks laudade ja istumiskohtade vahel olla pisut rohkem ruumi, nii on lihtsam tööle keskenduda.


Soldino Gümnaasium / Tüdrukud

Marija Moor,Maria Grishina

Makett oli väga raske teha, me proovisime teha kõik ilusaks ja hoolikalt, ümber töötasime töö mitu korda,aga me tegime selle töö ära

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Karl Erik:
Ideemaketina on see väga hea ja huvitav välja tulnud, eeldades veel, et teist pole keegi eraldi makette teinud. Mulle meeldib valgusinstallatsioon põrandab – lisab meeleolu. Võibolla võiks veidi asjade mõõtmetega tööd teha, kui mööbel kõik tundub ühes skaalas olevat, siis uksed tunduvad võrdluses justkui poole väiksemad.


Pähklimäe Gümnaasium / Der Betonmischer

Dmitri Vassiljev

Ma tegin maketi kolme suurruumidega. Kasutasin liimi ja paberit.
Nii näeb minu makett välja. Lohakalt tehtud, aga sellega võib parem ette kujutada, kuidas uues garderoobis võib liikuda.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Regina Kaasik:
Väga tubli! Aga "Lohakalt tehtud" makett on parem kui mitte midagi. ;) See, et kuskilt veidi ebatäpsusi on, on okei, kuna kjultusvõime veab tegelikult kõik vajalikud otsad ise kokku ning vaatamata kõveratele seinadele
aitab see tajuda, kuidas ruum välja näeb ja millised nad kõik koos välja näha võivad. Aga enesekriitilisus on mõnes mõttes hea asi - paneb märkama ja pingutama paremuse poole. Sina oled tublisti lõpuni käinud, see on kõige olulisem!
Aitäh sulle, ja ma loodan, et olin sulle abiks ning et said nendest ülesannetest veidi teistsugust vaatenurka ning praktikat juurde. :)


Saue Gümnaasium / Maasikad

Kristin Emili Kõrge
Herzi Lootsar
Eloura Charles

Me tegime maketi legodest, sest nii oli lihtsam ja huvitavam. Me ei saanud kahjuks kõiki asju teha sama värvi, mis vaja (nt WC, söögiputka jm), sest juppe ei jätkunud nii palju.

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Elina:

Kiidan materjali valiku puhul leidlikkust! Leian, et lego pn üldiselt ruumi väljendamiseks päris hea vahend - see on kiire ja kergelt muudetav. Küll aga leidsite ka teie üles selle peamise vea. Nimelt seab see piirid vormile ning seega suunab oma olemuselt juba arhitektuurset vormi. Kui peaksite tulevikus veel maketeerimiseks legosid kasutama, siis soovitan seda kombineerida teiste materjalidega. Legoga saab teha hea alusstruktuuri ning mõne muu materjaliga saab lisata just seda vormi, mida legoga on võimatu teha.

Üldiselt aga leian, et olete ülesandega hästi hakkama saanud ning leidlikud olnud, lego kui vahend annab võimaluse kergelt atmosfääri edasi anda.


Pähklimäe Gümnaasium / Toxicity

Kommenteerivad:

EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid

Celine-Cathy Raaga:

Armas makett. Kas praegu ennast maketi sisse kujutades tundub, et selline paigutus ruumi oleks sobilik või on vaja veel katsetada? Tehke kindlasti endapikkused inimesed maketi sisse, et näha, kuidas sellises ruumis liikuda ja töötada oleks.
Tublid!


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!