Ülesanne #1: Tere!
Valmistage oma tiimi tutvustav liikuv gif-pilt koolimaja heas või põnevas kohas.
Virtsu Kool, Kuldne kolmik
“Garderoobi lõbus uks teeb hommikul tuju heaks. Lõbusa ukse taga juhtub lõbusaid asju ja vahel lähevad saapad rändama…”
“Lõbus töö. Uks on klipi tegemisel nutikas kaadris paistva maailma muutmise vahend — suletud ukse taga on alati midagi, aga mis? Suletud uks on seega millegi enama lubadus. Ukse avamine on ruumi avamine, pilk uude maailma. Liikuvad saapad on piisav, et kujutlusvõime näeks nähtamatut inimest.”
Viljandi Gümnaasium, MF-2
Indrek, Hans Kristjan, Viktoria Siigur
“Maja ees on pallid, mida ei saa veeretada ega visata, aga äkki saab nendega ikkagi kuidagi mängida.”
“Lõbus viis oma meeskonna ja kooli tutvustamiseks! Peegeldused klaasid kutsuvad vaataja ka mängima – mis toimub palli taga siis, kui inimesed püsti ei seisa? Ehk oleks võinud pakkuda avastusrõõmu tähelepanelikule vaatajale ja palli taga peidus olles midagi teha, mis vaid peegelduse pealt nähtav oleks? Põnev!”
Suure-Jaani Gümnaasium, 10. klass, SJG1
“Valisin meie kooli õpilaste kõige populaarsema koha, kus saab vahetundides koos sõpradega aega viita.”
“Hea töö. Ruumi omapära, millest staatilise pildi peal ei saakski aru, saab gifi abil selgeks. Kompositsiooniliselt tugev, sisuliselt samuti — tutvustamine kui lähemale tulemine, detailsemaks, selgemaks ja olulisemaks muutumine. Siin oleks hästi abiks olnud statiiv (või lihtsam — toolile toetatud või teibitud fotokas).”
Tallinna Pae Gümnaasium, 7. klass, TPG1
Erika Kaskema, Michelle Lauriste, Eva Irha
“Omapäraseks kohaks meie koolis sai valitud raamatukogu, kus kohas pakutakse õpilastele mitte ainult huvatavaid raamatuid nautida meeldivas atmosfääris, kuid ka samal ajal võimalust suurte malenditega malet mängida vastava suurusega plaadil (põranda peal).”
“Tore vaatenurk ruumile — osavalt on ära kasutatud raamatukogule iseloomulikku keskkonda tundes selles ära peaaegu et teatrilava võimalused. Mõnus meeleolu ja liikumine. Tähtede / kirja kasutamine, millel on oht muutuda liikuva pildi puhul üleliigseks, on siin hästi õnnestunud: tekst ilmub ruumi ja ruumiliselt, tähed on ka raamatukogu, tarkuse sümbol.”
Väätsa Põhikool, 6. klass
Els, Jana, Agnes
“Meie kool koosneb uuest ja vanast (mõisa) osast. Mõisaosa, ka kelder ja pööninguruumid on kaunilt restaureeritud. Mõisamajast võib leida palju väga erilisi ruume. Pildil garderoob keldrikorrusel. Mõned arvavad, et seal kummitab : )”
“Suurepärane töö! Hea terviklik lahendus: leitud on omapärane ruum ning kasutatud on selle ruumi võimalusi, et üllatavalt, loominguliselt ja lõbusalt rääkida ruumi lugu. Autoritel on õnnestunud ühe lühikese klipiga näidata nii põnevat ruumi kui omaenda leidlikkust. Super!”
Kommenteerivad: Töid kommenteerisid graafilised disainerid Kaarel Nõmmik ja Mikk Heinsoo.
Kaarel Nõmmik ja Mikk Heinsoo on graafilised disainerid, kes on, muide, teinud kujunduse ka Kooliruum’16 projektile. Koos kahe kolleegiga peavad nad Tallinnas disainibürood Stuudio Stuudio, kus kujundavad plakateid, raamatuid, näituseid, veebi lehti, pakendeid ja üldse peaaegu kõike, mis eksis teerib paberil või ekraanil. Nad teinud koostööd paljude muuseumide ja teatritega, kunstikeskuste ja kultuurisündmuste korraldajatega, mille käigus on kujunduse saanud muuhulgas näiteks Kooli tants, Elamusaasta ja Simple Session.
https://www.facebook.com/stuudiostuudio
http://stuudiostuudio.ee