Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Ülesanne #2a: Inimvaatlus

Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.

Kommenteerivad: Anne Tamm-Kivimets

Anne õpetab lapsi ja noori tantsima Tartus, Just Tantsukoolis, mida ta ka juhib ja arendab. Annel polnud tõsist plaani saada tantsuõpetajaks, aga jäi selle juurde läbi kahtluste, kõhkluste ja otsingute ning praeguseks on selle otsuse üle tänulik ja õnnelik. Tantsuõpetuses lähtub ta põhimõttest, et tants on üks eneseväljenduse vormidest ning tantsuõppe peamine eesmärk ongi õppida end väljendama, kasutades oma keha koos hea tehnika ning mõtlemisoskusega. Missiooniks oma erialal peab ta julgustamist, innustamist,  kogemuste jagamist, sütitamist…  Ruum on tema, kui tantsuinimese jaoks oluline komponent. Olgu see proovisaal oma võimalustega, mingi eriline paik inspiratsiooniallikana või esinemiskoht sealviibivate inimestega. Ruum on liikumise otsene mõjutaja ja vastupidi, ka inimesel on teda ümbritsevale ruumile otsene mõju. Seega on ruum väga oluline asi mida uurida, avastada ja kujundada.

Saue Gümnaasium / MEM

Marta Rõigas, Maribel Kivi ja Elinor Loikmaa

Enda arust saime tööga edukalt hakkama ja jäime ise rahule. Joonistamisega tegeles Elinor kuna tema oskab ainsana meist kõige paremini joonistada Marta ja Maribel mõtlesid kuidas ja kus teha pilte ja millised poosid on head. Koostöö sujus hästi ja arvame, et töö tuli hästi välja.


Saue Gümnaasium / GSK

Kätriin Kondel
Saara Lootsar
Grete Kürsa

Tere! Meie valisime seekord sellise teema, sest see tundus põnev lahendus. Pildistamisel sai ka palju nalja.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Hea meel lugeda, et pildistamisel sai palju nalja. Oluline on tööprotsessi nautida ja teie puhul paistab see ka piltide pealt välja. Teie poosid ja paigutused on lihtsad, aga suurepäraselt ruumi sobituvad, kohati on ka humoorikad või vähemalt teie lõbus tuju nendel piltidel on vägagi tajutav.
Toimetage samasuguse lustiga edasi!


Saue Gümnaasium / W & H

Hanna-Leen Keerov, Marta Jaansoo

Kõndisime koolis ringi ja visandasime inimesi neile mugavates poosides piltide jaoks proovisime olla kohati ebamugavates ja imelikes poosides.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Mõnusa joonega visandatud kujukesed, ühest küljest minimalistlikud, teisest küljest kõnekad. Tore, et ülesande teises pooles olete esimesele vastukaaluks otsinud keerukaid ja tavapäratuid poose, olete need hästi ruumiga sobitanud.


Saue Gümnaasium / Sushi

Harriet Grünberg, Kathariina Katrel Kaeväli

Me valisime selle koha koolis, sest siin oleme peale kooli väga palju aega veetnud. Kasvõi magades. Joonistusel on palju huvitavaid ja veidi imelikke viise, kuidas inimesed koolis istunud on.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Olete päris palju erinevaid istumise viise üles joonistanud. Mõnda neist just päris istumiseks nimetada ei saa :) ja see näitabki, et tool või pink, mis on tegelikult istumiseks mõeldusd, annab meile nii palju erinevaid võimalusi erinevate asendite võtmiseks. Minu lemmik on vasakult neljas poos :)
Pea peal seismist koolipingis soovitan küll pigem oskajale ja seegi vajaks ilmselt turvamist :)
Teie töös meeldibki mulle keskendumine ühele detailile ja selles erienavate võimaluste nägemine.


Are Kool / Toredad Totsid

Angelika Laretei, Sandra Valgi, Isabela Kakko, Isabel Murru, Liisa- Marie Kangor, Janet Brants, Karoliine Meil, Jane- Liis Kõnnussaar

Meil on keskmiselt kuus tundi viiel päeval nädalas. Koolipingis istudes päeva jooksul võtame erinevaid poose. Kui oleme tööhoos, siis on pilk õpikus kinni, kui igavleme, siis lösutame niisama laua taga või mõtleme omi mõtteid, kui õpetajat pole, läheb mölluks. Klasside pingid on ka erinevad, mõned mugavamad kui teised. Sellegi poolest peame poole päevast istuma ja õppima.

Kommenteerivad:

Anne Tamm-Kivimets

Väga tore pildiseeria! Selle järgi võib öelda, et koolis on tegelikult päris lõbus. Võib olla saate mõelda, et mida teha klassiruumis, et istumist ja üldse olemist kuidagi mugavamaks muuta.


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!